Saláta – jégsaláta, extra zsenge

Saláta – jégsaláta, extra zsenge

580 Ft

db
magyar kistermelői – Pázmánd

Minimálisan rendelhető mennyiség: 1
Legnagyobb rendelhető mennyiség 5
Mennyiségi lépték: 1

Cikkszám: 11637 Kategóriák: , , , Címkék: ,

Jégsaláta – EXTRA ZSENGE LEVELES még nem fejesedett be

Mire jó a jégsaláta? Szendvicsekbe, wrapekbe, salátákba kiváló. Ázsiai levesekbe is nagyszerű.

Készíts salátát a Kredenccel!

Az Ínyenc Kredenc segít feltölteni hűtőtöket és kamrátokat olyan termékekkel, amik egészségesek és finomak. Segítünk kiválasztani azokat az összetevőket, amelyek illenek Hozzád és életmódodhoz. Kísérletezzük ki együtt, hogy mik azok az ételek, amik működnek Nálad és melyek azok, amik nem!

Ha nagy rohanásban éled az életed érdemes a konyhai műveleteket minimalizálnod. A “gasztrovirtuózkodásnak” is eljön még az ideje!

Leggyorsabban salátákat tudsz készíteni. Egy kis előkészületre van csak szükséged, hogy zökkenőmentesen teljen a heted. Ezekkel az előkészületekkel csak 10-15 perc alatt nagyszerű salátákat tudsz összedobni!

Érdemes előkészíteni hüvelyeseket (használhatsz konzervet is, ha az áztatás és a főzögetés nem a te tereped), megfőzni valami gabonafélét (quinoa, amaránt szuper gluténmentes alternatíva), lepárolni vagy megsütni egy-két magasabb keményítőtartalmú laktatóbb zöldséget (pl burgonya és édesburgonya) és esetleg felvágni hosszúkás vékony csíkocskákra répát (vízben és a hűtőszekrényben nagyon sokáig eláll) vagy céklát. A saláta fehérjetartalmáról is érdemes gondoskodni. Süss vagy párolj csirkét, készíts hummuszt vagy pácolj be tofut, hogy majd csak elő kelljen kapni a hűtőből.

A séma egyszerű. Inspirációnak írtunk egy pár ötletet, de a salátának csak a képzeleted szab határt.

Salátádba tegyél:

• valami gabonát (bulgur, hajdina, piros rizs, fekete rizs, quinoa, amaránt)

• valami sült/ párolt zöldséget (padlizsán, édesburgonya, burgonya,

• valami hüvelyest (lencse, vöröslencse, bab, csicseriborsó)

• valami leveles zöldet (saláta, kelkáposzta, fodros kel, spenót, sóska, fejes káposzta)

• valami ropogós magot (mandula, kesu, tökmag, napraforgómag)

• valami színes zöldséget (cékla, répa, paradicsom)

• valami fehérjeforrást, ha még igényed van rá (csirke, sajt, tojás, tofu, csicseriborsó, szejtán)

+ Öntsd rá a tetszőleges az önteted!

Brand

kredenc

0

TOP

X